Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

"Δεν είμαι τρελή που επενδύω στην Ελλάδα"



«Ναι, είμαι ερωτευμένη. Βρίσκομαι σε έναν καλό δρόμο προς την ευτυχία...»
Είναι μια γυναίκα... ποίημα! Το διάσημο μοντέλο με τις τέλειες αναλογίες (μην ξεχνάτε ότι είναι καταγεγραμμένη στο βιβλίο των ρεκόρ Guinness για τα μακριά πόδια της μήκους 1 μέτρου και 24 εκατοστών!)
έγινε διάσημο ως αντικαταστάτρια της Εύα Χερτζίκοβα στη διαφήμιση για τα Wonderbra και απογειώθηκε στην κορυφή της επιτυχίας! Η λαμπερή Αντριάνα βρέθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα με την ευκαιρία της δημιουργίας του νέου «le spa center Αdriana Karembeu» στο πεντάστερο «Hotel Dion Palace Resort» στη Γρίτσα Λιτόχωρου Πιερίας στους πρόποδες του Ολύμπου. Εκεί τη συναντήσαμε κι εμείς και φροντίσαμε να μάθουμε τα πάντα για εκείνην...
Εντυπωσιακά όμορφη και χαρούμενη, η πανύψηλη Αντριάνα μάγεψε τα πλήθη. Η εκτυφλωτική Σλοβάκα έχει ιδιαίτερη σχέση με τη χώρα μας, αφού έζησε εδώ για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ως κυρία Καρεμπέ, όταν ο πρώην σύζυγός της και διάσημος ποδοσφαιριστής Κριστιάν Καρεμπέ έπαιζε για τρεις συνεχόμενες σεζόν στον Ολυμπιακό. Τα σύντομα σε διάρκεια αλλά τακτικά περάσματά της από τη χώρα μας στο διάστημα αυτό ήταν πάντα επεισοδιακά, αφού ποτέ δεν πέρασε απαρατήρητη (άλλωστε, πώς θα μπορούσε να γίνει αυτό;).

Περίπου οκτώ χρόνια αργότερα και έναν χρόνο μετά τον χωρισμό της από τον Καρεμπέ, η 43χρονη Αντριάνα επέστρεψε στη χώρα μας, αυτήν τη φορά ως επιχειρηματίας. Αυτή όμως δεν είναι η μοναδική αλλαγή στη ζωή της. Βλέπετε, η Αντριάνα δεν είναι πλέον μόνη! Αλλά αυτή είναι μία άλλη ιστορία...

- Πώς αποφασίσατε να επενδύσετε στην Ελλάδα σε μια δύσκολη εποχή για τη χώρα μας;Είναι αλήθεια ότι όταν ανακοίνωσα σε φίλους μου στην Ευρώπη ότι θα κάνω δουλειές στην Ελλάδα με κοίταξαν σαν να ήμουν τρελή! Εμένα όμως δεν με σταμάτησε το γγεγονός ότι περνάτε μια δύσκολη κατάσταση στην Ελλάδα, η χώρα σας εξακολουθεί να είναι μέρος της Ευρώπης. Αλλωστε, ο τομέας που κινούμαι εγώ και έχει σχέση με τον τουρισμό δεν πρόκειται να σταματήσει στην Ελλάδα. Αν κάποιος ασχολείται σοβαρά με το αντικείμενο της δουλειάς του δεν διατρέχει κανέναν κίνδυνο.
- Αυτή η περίοδος ήταν κατάλληλη να επενδύσετε στην Ελλάδα;
Δεν φέρνω χρήματα στη χώρα σας, απλώς επεκτείνω την επιχείρησή μου. Αυτό που κάνω είναι management και δεν παίρνουμε επιπλέον ρίσκο για την Ελλάδα απ' ό,τι παίρνουμε για τις άλλες χώρες. Το ρίσκο μας δεν είναι τόσο μεγάλο στη δική μας τη δουλειά, γιατί δεν απευθυνόμαστε αποκλειστικά στο ελληνικό κοινό. Απευθυνόμαστε στους τουρίστες που επισκέπτονται τη χώρα σας και αυτοί είναι από διάφορες εθνικότητες.
- Μετακινήστε συχνά σε όλες τις μητροπόλεις της μόδας. Αυτό είναι κάτι που σας έχει κουράσει;Ναι και όχι. Βέβαια, υπάρχουν κουραστικές περίοδοι που πρέπει να μετακινούμαι πολύ συχνά, αλλά υπάρχουν και διαστήματα που μπορεί να καθίσω στο σπίτι μου δέκα και δεκαπέντε ημέρες και τότε αισθάνομαι να μου λείπουν η κούραση και η ταλαιπωρία των διαρκών μετακινήσεων. Από τη μια, όσο και να ακουστεί περίεργο, ονειρεύομαι τη ρουτίνα. Θέλω να μπει κάποια στιγμή η ρουτίνα στη ζωή μου, για παράδειγμα, να πηγαίνω το πρωί στο γραφείο μου και να επιστρέφω κατόπιν στο σπίτι μου, δηλαδή μια ζωή όπως όλων των ανθρώπων. Από την άλλη, μόλις αυτό συμβαίνει θέλω να μπω σε έναν άλλο ρυθμό ζωής με πολλές μετακινήσεις. Πάντως, η ζωή αυτή επειδή είμαι γυναίκα δεν μπορεί να συνεχιστεί για πολλά χρόνια ακόμη.
- Ποια ήταν η καλύτερη στιγμή της καριέρα σας;Δεν μπορώ να ξεχωρίσω ποια ήταν η καλύτερη και ποια η χειρότερη! Το προϊόν Wonderbra για τις γυναίκες έκανε πραγματικά μεγάλη επιτυχία σε όλον τον κόσμο και δεν νομίζω ότι υπάρχει γυναίκα που δεν το έχει φορέσει έστω και μία φορά! Ασφαλώς αυτό ήταν μια μεγάλη στιγμή της καριέρας μου, αλλά δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι πολύ ευχάριστο ή δυσάρεστο, γιατί δεν είχα ποτέ τη νοοτροπία του μόντελινγκ. Μόλις τελείωνα τη δουλειά μου ήθελα να επιστρέφω στο σπίτι μου. Δεν με ενδιέφερε ποτέ να ζήσω την υπερβολή αυτού του χώρου, ούτε να κάνω γνωριμίες και να αποζητώ πράγματα έξω από τα συνηθισμένα. Μέρος της δουλειάς μας είναι να κυκλοφορούμε πολύ και να γνωρίζουμε καινούργιους ανθρώπους, κάτι που δεν έκανα ποτέ. Πάντα αισθανόμουν ότι ο χώρος του μόντελινγκ δεν είναι ο χώρος όπου ανήκα!
- Αν σας ρωτήσει κάποιος τι σας έμαθε το μόντελινγκ, τι θα του πείτε;Σε βασικές γραμμές το μόντελινγκ άλλαξε τη ζωή μου και καθόρισε αυτό που είμαι σήμερα! Δεν μπορώ να σου μιλήσω πώς διαμόρφωσε τις ζωές άλλων κοριτσιών, μπορώ να σου μιλήσω μόνο για μένα! Η καριέρα μου ξεκίνησε όταν ζούσα ακόμα στο Brezno στην Τσεχοσλοβακία και σπούδαζα Ιατρική στο τρίτο έτος. Ο πατέρας μου μου είχε δώσει πολύ αυστηρή εκπαίδευση, με είχε μάθει ότι πρέπει να περνώ απαρατήρητη από τους ανθρώπους, να μην έχω προσωπική γνώμη, σαν να είμαι αόρατη. Ημουν πάρα πολύ ντροπαλή! Το μόντελινγκ με θεράπευσε και έφερε την ισορροπία στη ζωή μου και στο παρελθόν μου. Διαμόρφωσε και ολοκλήρωσε τη προσωπικότητά μου.

Η ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ

- Είστε τελειομανής στη δουλειά σας;Είμαι Παρθένος στο ζώδιο! Είμαι τελειομανής αλλά αυτό δεν είναι καθόλου καλό, θα έλεγα ότι είναι μάλλον κουραστικό. Θεωρώ ότι πολλοί είναι τελειομανείς για να ευχαριστήσουν τους άλλους. Πάντα ήθελα να ευχαριστήσω τους άλλους, αλλά κυρίως για να ικανοποιήσω τον πατέρα μου, καθώς γι’ αυτόν ήμουν μια μεγάλη απογοήτευση! Προσπαθώ να είμαι τέλεια για εκείνον, γιατί πάντα έτσι με ήθελε! Βέβαια, σήμερα που κοιτάζω πίσω με την υπερβολή αυτή θα μπορούσα να είχα χαρεί και να απολαύσει πολλά πράγματα τα οποία έχασα γιατί ποτέ δεν ήμουν ευχαριστημένη με τον εαυτό μου. Ακόμη και σήμερα αποζητώ την αποδοχή του πατέρα μου!
- Τι ρόλο παίζουν το σπίτι και το οικογενειακό περιβάλλον στη διάρκεια της καριέρας σας;Επαιξε τεράστιο ρόλο στην οικογένειά μου η απόφασή μου να ασχοληθώ με αυτό το επάγγελμα, γιατί διέκοψα τις σπουδές μου στη μέση και έφυγα για το Παρίσι χωρίς καθόλου χρήματα. Οι γονείς μου ανησυχούσαν φοβερά γιατί δεν γνώριζαν και δεν γνώριζα τίποτα γι’ αυτόν τον χώρο. Δεν είχα χρήματα να τους παίρνω συχνά τηλέφωνο, καθώς ήταν πολύ ακριβό να τηλεφωνώ από το Παρίσι στην Τσεχοσλοβακία. Δεν ήξεραν πού βρίσκομαι, τι μου συμβαίνει και αυτό τους ανησυχούσε πολύ! Γιατί έφυγα πολύ ξαφνικά!
- Ποιος σας παρότρυνε να ασχοληθείτε;Με ανακάλυψαν στον δρόμο τυχαία. Είδα πολλά κορίτσια που περίμεναν στον δρόμο για να λάβουν μέρος σ' έναν διαγωνισμό ομορφιάς. Ενας νεαρός που ήταν εκεί με πήρε από το χέρι και με έβαλε και εμένα στη σειρά για να συμμετάσχω. Την επόμενη στιγμή είχα το εισιτήριο στο χέρι μου! Σ' αυτόν τον νεαρό οφείλεται η καριέρα μου μέχρι σήμερα και τον ευχαριστώ. Το πιο μεγάλο μου ρίσκο ήταν ότι παράτησα την ιατρική σχολή και ξεκίνησα το μόντελινγκ. Οι γονείς μου όμως με βοήθησαν σ' αυτό ψυχολογικά, γιατί είχαν ζήσει σαράντα χρόνια στον κομμουνισμό, ήξεραν και ένιωθαν ότι δεν υπήρχε καμιά προοπτική για μένα στη χώρα μου. Ο πατέρας μου με συμβούλευσε λέγοντας ότι αυτό το παράθυρο που ανοίγεται μπροστά σου, καλό θα ήταν να το περάσεις και να δεις τι υπάρχει πέρα απ' αυτό.
- Και τι ακολούθησε μετά; Το πρώτο ταξίδι μου για το Παρίσι ήταν εφιάλτης. Αγαπούσα τη σχολή μου, αγαπούσα το πανεπιστήμιο και ήταν πολύ δύσκολη η απόφασή μου να φύγω. Ακόμη στοιχειώνει τα όνειρά μου! Δεν είχα καθόλου χρήματα αλλά είχα έναν καλό φίλο που με συμβούλευσε ότι είναι προτιμότερο να μην πάρω μικρές δουλειές, έστω και εάν αυτές μου εξασφάλιζαν κάποια χρήματα, αλλά να περιμένω να πάρω τη μεγάλη δουλειά που θα με καθιερώσει. Αυτό όμως ήταν δύσκολο για μένα, γιατί δεν είχα τίποτα για να μπορώ να ζήσω και όμως περίμενα. Τα κατάφερα! Τα πρακτορεία μοντέλων είναι σαν τα πρακτορεία ταξιδίων, δεν ξέρεις ποτέ τι αποτέλεσμα θα έχει αυτό που σου προτείνουν. Η δουλειά μας είναι σαν το πόκερ! Εσύ αποφασίζεις για τον εαυτό σου!

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!
- Μιλήστε μου για τις δυσκολίες και τα εμπόδια που είχατε στο ξεκίνημα της καριέρας σας.Οταν ξεκίνησα, εκτός του ότι δεν είχα χρήματα, δεν μιλούσα γλώσσες, δεν ήξερα και τι σημαίνει μόδα στην τότε Τσεχοσλοβακία. Δεν υπήρχαν καταστήματα μόδας, κανείς δεν ήξερε τι σημαίνει ντύσιμο και όλοι φοράγαμε τα ίδια ρούχα με τον ίδιο τρόπο. Οταν πήρα την απόφαση να κάνω καριέρα στο μόντελινγκ ήταν για μένα μεγάλη ελευθερία. Είχα και τον πατέρα μου που με έκρινε, με μάλωνε και το να βρεθώ ξαφνικά σε κάτι τόσο ελεύθερο ήταν εντυπωσιακό. Δεν με ενδιέφερε τίποτε άλλο, παρά ότι ήμουν επιτέλους ελεύθερη!
- Ποιος είναι ο μύθος και ποια στην πραγματικότητα η Αντριάνα;Από την αρχή που ξεκίνησα αυτήν τη δουλειά και μετά, όταν άρχισα να αποκτώ μια αναγνωρισιμότητα, ήθελα να διαχωρίζω την προσωπική μου ζωή από τη δημόσια εικόνα μου. Και αυτό γιατί δεν θεωρούσα ποτέ ότι ο κόσμος θα ενδιαφερθεί για μένα που τότε ήμουν ένα τίποτα και επειδή από μικρό παιδί ήμουν πολύ ντροπαλή. Απλώς είπα ύστερα από κάποιο καιρό να μην είμαι τόσο κλειστή, γιατί θα ήμουν βαρετή σ' αυτούς που θα ήταν δίπλα μου. Αλλά και πάλι ύστερα από λίγα χρόνια σκέφτηκα τι δουλειά έχω με αυτούς τους ανθρώπους που δεν ταιριάζω, που δεν μου αρέσουν, που δεν είναι φίλοι μου. Αρχισα να χάνω σημαντικές στιγμές της ζωής μου για να παίξω σ' ένα ανόητο έργο! Αποφάσισα λοιπόν να αλλάξω, αλλιώς θα ήμουν τρελή και είπα σε όποιους αρέσει!

ΜΕ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΤΟ ΥΨΟΣ
- Σας ενοχλεί η διαφορά ύψους που έχετε με τους άντρες;Μικρή ανησυχούσα πού θα σταματήσει το ύψος μου και αυτό με τρόμαζε (γελάει). Αναρωτιόμουν, θα γίνω γίγαντας; Δεν θα με θέλει κανείς... Ολοι μου οι φίλοι ήταν πραγματικά μικροσκοπικοί. Τελικά έφτασα 1,84 και σταμάτησα να ψηλώνω. Αγάπησα και συμβιβάστηκα με το ύψος μου, που ήταν και το διαβατήριο για τη δουλειά που έκανα. Στενοχωριέμαι όταν βλέπω ψηλές γυναίκες που δεν είναι μοντέλα να προσπαθούν να κρύψουν το ύψος τους φορώντας χαμηλά παπούτσια. Γιατί να το κάνεις αυτό; Είμαι ψηλή και αυτό είναι το πλεονέκτημά μου.
- Γράφτηκε ότι το καλοκαίρι θα κάνετε ένα βιντεοκλίπ με τους Onirama.Τους είχα δει στο μαγαζί όπου εμφανίζονταν στο προηγούμενο ταξίδι μου στην Ελλάδα μαζί με τον μάνατζέρ μου. Δεν έχω ιδέα γι’ αυτό που μου λες, ίσως να το γνωρίζει ο ατζέντης μου και να μη με έχει ενημερώσει ακόμη. Γιατί όχι; Μου άρεσαν πολύ και μάλιστα είχα πει ότι ο τραγουδιστής τους μου θυμίζει τον Ρόμπιν Γουίλιαμς, ναι, τώρα το θυμήθηκα...
- Θα επιστρέψετε στον κινηματογράφο;Δεν είμαι σαν τους ηθοποιούς που σκοτώνονται να συμμετέχουν σε μια ταινία. Που ζουν και πεθαίνουν για έναν ρόλο. Δεν έχω αυτό το πάθος, όμως το δοκίμασα και με γοήτευσε πολύ, καθώς από τη μια στιγμή στην άλλη θα αλλάξω πρόσωπο και θα μπω σε έναν ρόλο μέσα σε ένα λεπτό. Θα προτιμούσα να είχα κακές κριτικές, που δεν είχα, γιατί δεν μου αρέσει να μου λένε μόνο καλά λόγια. Προτιμώ να μου κάνουν αρνητικές κρητικές, αλλά δεν μου τις κάνουν!
- Θα γράφατε τη ζωή σας σε βιβλίο;Μου έκαναν πρόσφατα πρόταση και την αρνήθηκα. Είναι νωρίς για να κάνω βιογραφία, δεν έχει έρθει ακόμη η ώρα...

Ο ΝΕΟΣ ΕΡΩΤΑΣ ΤΗΣ
Στον δρόμο για την ευτυχία

H εντυπωσιακή 43χρονη Σλοβάκα καλλονή Αντριάνα Σκλεναρίκοβα είναι ερωτευμένη ξανά! Μετά το διαζύγιό της από τον ποδοσφαιριστή Κριστιάν Καρεμπέ, το διάσημο μοντέλο βρήκε νέο αγαπημένο και πολύ γοητευτικό μάλιστα! Ο Αρμένης Αράμ Οχανιάν είναι επιχειρηματίας και δραστηριοποιείται στο Μαρακές. Η όμορφη Αντριάνα ξαναβρήκε το χαμόγελό της με τον Αράμ, όμως θέλει να κρατά χαμηλούς τόνους και δεν μιλάει εύκολα για την καινούργια σχέση της.

Το ζευγάρι καθ' όλη τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα μας και στη σουίτα του ξενοδοχείου έδειχνε πολύ ερωτευμένο. Ο νέος σύντροφος της Αντριάνα δεν έλειψε ούτε λεπτό από κοντά της και διακριτικά απαγόρευσε στον φωτογράφο να τους φωτογραφίσει την ώρα του φαγητού μαζί με τη συντροφιά τους. Το ίδιο έπραξε όταν μπήκαν στο ξενοδοχείο και όταν αναχώρησαν για το αεροδρόμιο, φεύγοντας μάλιστα από διαφορετικές πόρτες του ξενοδοχείου.
- Είστε ερωτευμένη ξανά, με τον Αράμ Οχανιάν.Ναι, βρίσκομαι σε έναν καλό δρόμο προς την ευτυχία...
- Μένετε μαζί του στο Μαρακές;Μένω μόνη μου στο Μονακό, με την αγάπη μου, τον σκύλο μου Ταρζάν…
- Θα ξαναπαντρευόσασταν;Γιατί όχι; Αρκεί να βρω έναν άνθρωπο που να είναι κατάλληλος για μένα... Το σημαντικό στη ζωή είναι ο σύντροφος. Η αγάπη έχει πάρα πολλά πρόσωπα, μπορεί να αγαπάς ένα πρόσωπο από μακριά, αλλά το πιο σημαντικό είναι να μπορείς να μοιράζεσαι κάθε μέρα μικρά και ίσως ασήμαντα πράγματα. Να βρεις έναν άνθρωπο που να είναι σε κάθε επίπεδο το άλλο σου μισό.
- Θα θέλατε να κάνετε παιδιά;Βέβαια (γελάει). Μην ξεχνάς ότι είμαι 43 ετών, για τα πολλά παιδιά...
- Συμβιβάζεστε με τη φθορά του χρόνου;Δεν θα πω δεν με φοβίζει, θα ήταν υποκριτικό ότι δεν με τρομάζει ο χρόνος. Οταν είμαστε νέες, 30 και 35 χρόνων, δεν θέλουμε να ασχοληθούμε με αυτά που συμβαίνουν στις μεγαλύτερές μας και λέμε αυτά είναι για γριές γυναίκες, εμείς δεν είμαστε γριές και δεν θέλουμε ούτε καν να το σκεφτούμε. Ο χρόνος όμως περνάει για όλους. Ανακάλυψα την πρώτη μου ρυτίδα, όταν ήμουν 37 χρόνων. Τρόμαξα και είπα: “Θεέ μου, τι είναι αυτό;”. Ερχεται ο πανικός και λες τώρα τι θα κάνω; Οταν μια γυναίκα είναι όμορφη, ξεκινά από εκεί και πέρα να χάνει. Ομως, άντρες, γυναίκες είμαστε στο ίδιο καράβι, έχουμε τις ίδιες ανησυχίες, τους ίδιους φόβους.

Η αλήθεια για το διαζύγιο
Το διάσημο μοντέλο προκάλεσε σοκ στον κόσμο της showbiz όταν αποκάλυψε πως επί μία πενταετία η συμβίωσή της με τον άσο των γηπέδων Κριστιάν Καρεμπέ ήταν τυπική και πως ουσιαστικά είχαν χωρίσει από το 2005, χρονιά που ο Καρεμπέ σταμάτησε την ποδοσφαιρική καριέρα του. Οσον αφορά το διαζύγιό της, έχει εκδοθεί αλλά το μοντέλο κράτησε το επίθετο Καρεμπέ διότι δραστηριοποιείται εδώ και καιρό με προϊόντα ομορφιάς και αλυσίδα spa στη Γαλλία και την Τουρκία ως Adriana Karembeu. Σήμερα πάντως η Αντριάνα έχει γυρίσει σελίδα και δεν θέλει πλέον να μιλάει για εκείνη την περίοδο της ζωής της.
- Ηταν δύσκολα για εσάς μετά τον χωρισμό σας από τον Κριστιάν Καρεμπέ;Θα ήθελα να μη σου απαντήσω, σε παρακαλώ...
- Εχετε επαφές μαζί του;Θα σε παρακαλούσα πάλι να πάμε στην επόμενη ερώτησή σου...
- Λένε ότι ο λόγος του διαζυγίου σας ήταν ότι δεχόσασταν πιέσεις για να αποκτήσετε ένα παιδί μαζί του και δεν σας έβρισκε σύμφωνη.Ψέματα! Δεν ήταν ποτέ από την αυθεντική συνέντευξή μου. Μπορεί να γράφτηκε στην Ελλάδα κάτι τέτοιο αλλά αυτό δεν είναι από αυθεντική συνέντευξη δική μου. Εγώ μία συνέντευξη έδωσα γι’ αυτό το θέμα στο «Paris Match» και δεν έχω πει ποτέ ότι αυτός ήταν ο λόγος που χώρισα από τον Κριστιάν. Και το τονίζω αυτό... Δεν ήταν από το δικό μου στόμα η δήλωση αυτή!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΣΜΑΝΗΣ

http://www.espressonews.gr/default.asp?pid=79&la=1&catid=16&artid=1497284&pg=1

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου