Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

Άντζελα Δημητρίου: «Αρνήθηκα την πρόταση του Dancing γιατί εγώ είμαι ήδη σταρ»


Άντζελα Δημητρίου: «Αρνήθηκα την πρόταση του Dancing γιατί εγώ είμαι ήδη σταρ»  
Απρ042012 10:33
Για την άρνησή της στην πρόταση να χορέψει στο επόμενο Dancing with the stars, για την κόντρα της με την Άννα Βίσση και τα... botox μίλησε η Άντζελα Δημητρίου με το γνωστό ύφος της.

Η λαϊκή τραγουδίστρια δήλωσε για το Dancing: «Έχω ανάγκη να βγω και να χορέψω για να γίνω σταρ; Είμαι ήδη σταρ. Ή να έχω περισσότερη τηλεθέαση; Εγώ θα την έχω; Άλλοι θα την έχουν. Δεν μπορεί μία ζωή να κλέβουν από μένα για να κάνουν κάτι. Ας σταθούν στα πόδια τους να κάνουν οι ίδιοι κάτι. Γιατί δεν φέρνουν τον Ζαχαράτο να το κάνει. Αφού το κάνει που το κάνει». Η Άντζελα Δημητρίου μίλησε και για την κόντρα της με τον Τάκη Ζαχαράτο σχολιάζοντας: «Ο Τάκης δεν ήθελε κάποτε να μου μιλάει. Γιατί τώρα ξαφνικά θέλει να έρθει κοντά μου; Δεν έχει με τίποτα άλλο να ασχοληθεί;» Στη σάτιρα που έκανε ο Τάκης Ζαχαράτος με επίκεντρο εκείνη όταν βρέθηκε ένα βράδυ στο νυχτερινό κέντρο όπου τραγουδά η Άννα Βίσση κατά την οποία έκαναν λόγο για botox, η Άντζελα σχολίασε σχεδόν ειρωνικά: «Μάλλον δεν πέτυχε το botox. Ή μήπως δεν πέτυχε κάτι άλλο; Να κάνουμε και λίγο black humor γιατί πρέπει να το κάνουμε». Όσο για την παρεξήγηση που έχει υπάρξει ανάμεσα σε εκείνη και την Άννα Βίσση, η Άντζελα Δημητρίου είπε πως θα πάει μέσα στο επόμενο διάστημα να δει από κοντά την Άννα και θα μιλήσουν. Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις της...

 http://www.gossip-tv.gr/showbiz/story/180180/Antzela-Dimitrioy-Arnithika-tin-protasi-toy-Dancing-giati-ego-eimai-idi-star

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου