Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΛΑΡΙΝΟΓΑΜΠΡΟΙ....

ΠΑΤΡΑ : ΟΙ….ΚΛΑΡΙΝΟΓΑΜΠΡΟΙ ΤΗΣ ΡΗΓΑ ΦΕΡΑΙΟΥ !!!



Κυριαρχεί ως «κατηγορία» σε status στα social media, και επεκτείνεται με ρυθμό που ξεπερνά ακόμη και το ρεύμα που είχαν οι χίπστερ ή οι κάγκουρες. Είναι οι κλαρινογαμπροί και έχουν και δική τους σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ποιος είναι ο ορισμός του κλαρινογαμπρού; Αν και η λέξη δήλωνε αρχικά τον λαϊκό άντρα που φορούσε τα καλά του ρούχα, που συνήθως ήταν λαμέ κοστούμι, μακρουλά παπούτσια και μεγάλοι γιακάδες, η σημασία της λέξης έχει πλέον μετατοπιστεί προς την αντρική νεολαία της δεκαετίας του 2010. Ετσι πλέον, ο κλαρινογαμπρός είναι ο νέος που έχει ξυρίσει στα πλάγια τα μαλλιά του, ενώ πάνω είναι μακριά, φοράει τόσο πλεκτές ζακέτες όσο και αμάνικα μπουφάν, στενά παντελόνια ή φόρμες και πάνινα παπούτσια ή αθλητικά ανάλογα.

Στο facebook υπάρχει και η σελίδα Κλαρινογαμπρός  με περισσότερα από 23.000 φίλους και αναλυτικότατη παρουσίαση του σκοπού της αλλά και του τύπου Ελληνα άντρα που «μελετά»: «Θα ασχοληθούμε με το παραϊατρικό φαινόμενο του κλαρινογαμπρού. Η ιδιόμορφη αυτή κατηγορία ανθρώπων, ορίζεται συνήθως ως εξής: Κλαρινογαμπρός είναι ο ανήρ ο οποίος παρουσιάζει τον εαυτό του ως τον υπέρτατο, cool, χλιδάτο και μουράτο γκόμενο, όχι για το image, αλλά με μοναδικό σκοπό να ρίξει στο κρεβάτι – έστω και για μια φορά – μια συγκεκριμένη ωραία νεαρά κυρία, την οποία θεωρεί αρκετά άβγαλτη ή αρκετά χαλαρών ηθών, ώστε να έχει πιθανότητες να πάει μαζί του. Οι κλαρινογαμπροί εμφανίζονται μόνο στην Ελλάδα, κυρίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Συναντώνται πολύ συχνά στα νησιά των Κυκλάδων, πχ ντόπιοι Παριανοί ντυμένοι με την τελευταία λέξη της μόδας προσπαθώντας να καμακώσουν μεθυσμένες τουρίστριες. Αυτό βέβαια δεν ισχύει 100%. Κλαρινογαμπροί υπάρχουν παντού και πάντα, χειμώνα – καλοκαίρι, στα νησιά των Κυκλάδων, στη Χαλκιδική,στην Πάτρα, στην Αράχωβα, στη Θεσσαλονίκη, και φυσικά στην Αθήνα».


Και συνεχίζει η περιγραφή στη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης ως εξής; «Ο κλαρινογαμπρός εκπέμπει μια τρομακτικής διάστασης καραβλαχιά, εξ ου και το κλαρινο- στην αρχή της ονομασίας του. Αν και συνήθως συναντάται σε πιο κοσμοπολίτικα μέρη, θα μπορούσε άνετα να εκτρέφει αγελάδες και να οργώνει τα χωράφια της Ηλίας και της Θεσσαλίας. Ισως να έχει κάνει και αίτηση συμμεροχής στη “Φάρμα” (παρένθεση: για τα δικά μας δεδομένα, η λέξη “βλάχος” δεν είναι καθόλου υποτιμητική καθώς εκφράζει μια συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων που απλά προτίμησαν τη ζωή στο χωριό. Ο “καράβλαχος” όμως δηλώνει τον εκ γενετής βλάχο, που δεν μπορεί να συμβιβαστεί με την κατάστασή του και προσπαθεί με άχαρο τρόπο να γίνει κάτι άλλο, το οποίο ούτε και ο ίδιος δεν μπορεί να προσδιορίσει).
Ο κλαρινογαμπρός είναι κιτσάτος στον έσχατο βαθμό. Κι αυτό γιατί προσπαθεί να κάνει πράγματα τα οποία δεν ταιριάζουν με την προσωπικότητά του (την ποια;).
Ο κλαρινογαμπρός νιώθει περήφανος για την κατάστασή του και δεν τη θεωρεί παρακμιακή σε καμιά περίπτωση. Πιστεύει ότι είναι ο υπέρτατος, ο μοναδικός, ο ανεπανάληπτος, το απόλυτο αρσενικό και έχει υπερβολική σιγουριά στον εαυτό του. Βέβαια εδώ ισχύει το περίφημο “δεν ήξερες, δε ρώταγες;”. Συνήθως οι γκόμενες τους απορρίπτουν με την πρώτη ματιά, αλλά εκείνοι, καθότι περιορισμένης ευθύνης, δεν το καταλαβαίνουν και προχωράνε μέχρι να γευτούν από πρώτο χέρι την απόρριψη. Προσοχή: αυτό δεν είναι πείσμα, το οποίο είναι μάλλον θετικό στοιχείο, αλλά ηλιθιότητα.



Ο κλαρινογαμπρός είναι πολύ ρόμπα. Ενώ μπορεί υπό κανονικές συνθήκες να συμπεριφέρεται σαν κανίβαλος, να ρεύεται δυνατά όταν τρώει/πίνει, να βρίζει, να παίρνει ναρκωτικά, να διαβάζει αθλητική ηχώ, να κυκλοφορεί μέσα στην Ομόνοια ή στην Ρήγα Φεραίου της Πάτρας με τις παντόφλες, να πλένεται μια φορά το δίμηνο, να κρεμάει το κωλόχαρτο από τη λάθος μεριά, να βλέπει ανελιπώς Τατιάνα, να προχωράει στουκάροντας σε σήματα της τροχαίας ή σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα, να ακούει Καρρά, να παίζει Playstation, να είναι γενικά μογγολάκι, όταν βρίσκεται με το αντικείμενο του πόθου του αυτομάτως είναι καλοντυμένος, καθαρός, ρομαντικός, έχει άποψη για τον ψηφιακό κονστρουκτιβισμό, διαβάζει Umberto Eco και Ernesto Sabato, είναι γραμμένος στη Διεθνή Αμνηστία. Π@Π@ΡΙΑ ΕΙΝΑΙ! Απλά το “κοριτσάκι 9-5″ (κλεμμένος όρος, αλλά προσδιορίζει απόλυτα τη συγκεκριμένη κατηγορία γυναικών που συνήθως τους την πέφτουν οι κλαρινογαμπροί) τυχαίνει να μην μπορεί να εξακριβώσει το αληθές των παπαρολογιών που μόλις άκουσε, οπότε υπάρχει και ο κίνδυνος να υποκύψει στη “γοητεία” του.(Μπλιαχ!)
Ο κλαρινογαμπρός είναι ύπουλος και τσάτσος. Δε φταίει όμως αυτός για την κατάντια του, απλά τυχαίνει να είναι λίγο παραπάνω λιγούρης και λουμπινιάρης από το μέσο πολίτη. Η επιθυμία του να κόψει τη μ@λ@κία και να αρχίσει το σεξ είναι τόσο μεγάλη που τον κάνει να ξεπερνά τους ηθικούς φραγμούς του. Έτσι, από εκεί που λέγατε με το ζόρι μια καλημέρα, ο κλαρινογαμπρός είναι πρόθυμος να γίνει ο καλύτερός σας φίλος αν εντοπίσει ότι στην παρέα σας υπάρχει κάποια αιθέρια ύπαρξη. Φυσικά θα παραμείνει “κολλητός” σας μέχρι η εν λόγω κοπέλα να το καταλάβει και να του δώσει τα παπούτσια στο χέρι».


ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΚΛΑΡΙΝΟΓΑΜΠΡΟΥΣ

Υλικά:
1 μπλουζάκι (V)
1 τατουάζ
1 μούσι
Πολλές γνωριμίες
1 νυχτερινό μαγαζί
1 φωτογράφος
Αφήνετε μούσι ενός μήνα, κάνετε το κούρεμα κλαρίνο
και χτυπάτε ένα τατουάζ σε εμφανές σημείο.
Όσο λιγότερο νόημα έχει,
τόσο το καλύτερο.
Φοράτε το
μπλουζάκι (V) και βγαίνετε.
Πηγαίνετε στο νυχτερινό μαγαζί
που ξέρετε τον μπάρμαν και τον πορτιέρη.
Μπαίνοντας αγκαλιάζεστε με τον πορτιέρη,
ανταλλάζετε 2-3 εξυπνάδες και πλησιάζετε το μπαρ.
Το κολλάτε με τον μπάρμαν, ενώ
ρίχνετε ματιές αριστερά δεξιά να δείτε αν
σας κοιτούν τα γκομενάκια. Παραγγέλνετε ένα ποτό,
το οποίο το ρουφάτε σιγά σιγά για να σας κρατήσει
όλο το βράδυ. Λογικά ο μπαρμαν θα κεράσει και
κανένα σφηνάκι. Φωνάζετε τον
φωτογράφο του μαγαζιού. Ζητάτε να
σας φωτογραφήσουν μαζί με τους τριγύρω μαϊντανούς.
Αν στην φωτογραφία βρίσκεται και κανένα
ξέκωλο, ακόμα καλύτερα. Βγάζετε την γλώσσα έξω,
κάνετε και μια ηλίθια γκριμάτσα και περιμένετε την επόμενη
μέρα για να κάνετε tag τον εαυτό σας.
Οι πολλές γνωριμίες βοηθούν στο να αυξηθεί ο αριθμός των like.
Το ίδιο και το ξέκωλο!
 
 http://patrinaki.blogspot.gr/2013/05/blog-post_25.html

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου